Pareigų aprašymas

KULTŪROS INFRASTRUKTŪROS CENTRO
ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS DOKUMENTŲ VALDYMO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Kultūros infrastruktūros centro (toliau – Centras) Administravimo skyriaus (toliau – Skyrius) dokumentų valdymo specialistas yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį. Pareigybės grupė – specialistai.
2. Pareigybės lygis – A2.
3. Dokumentų valdymo specialistas yra tiesiogiai pavaldus Skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
4. Šias pareigas einantis darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
4.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
4.2. gerai išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius viešąjį administravimą, dokumentų rengimą, tvarkymą, apskaitą, perdavimą valstybės archyvams bei saugojimą;
4.3. gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir priimti sprendimus;
4.4. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
4.5. išmanyti kalbos kultūrą ir dokumentų valdymo taisykles;
4.6. turėti kompiuterinio raštingumo įgūdžių (mokėti dirbti Microsoft Office ar kitu jį atitinkančiu programiniu paketu, naudotis šiuolaikinėmis komunikacijos, informacijos paieškos, kaupimo ir perdavimo priemonėmis);
4.7. turėti ne mažesnę kaip 2 metų administracinio darbo patirtį. 
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
5. Užtikrina tinkamą dokumentų valdymą Centre: 
5.1. padeda užtikrinti nepertraukiamą Centro administracinę veiklą:
5.2. kontroliuoja dokumentų tinkamą įforminimą dokumentų valdymo sistemose, netinkamai įformintus dokumentus grąžina rengėjui pataisyti;
5.3. registruoja, nuskaito ir į dokumentų valdymo bendrąją sistemą DBSIS (toliau – DBSIS) įkelia vidaus, gautus ir siunčiamus dokumentus;
5.4. užtikrina duomenų, įvedamų į DBSIS, tikslumą, konfidencialumą, savalaikiškumą; 
5.5. užtikrina DBSIS dokumentų susiejimo funkcijos naudojimą, vykdo nuolatinę dokumentų užregistravimo ir darbuotojų susipažinimo kontrolę;
5.6. konsultuoja Centro darbuotojus DBSIS dokumentų įkėlimo į sistemą, registravimo ir kitais klausimais; esant būtinumui kreipiasi į DBSIS administratorių dėl iškilusių probleminių klausimų sprendimų būdų; 
5.7. tvarko Centro direktoriaus pasirašytus teisės aktus (įsakymai, įgaliojimai), pildo registrus, formuoja bylas ir rengia jas archyviniam saugojimui;
5.8. tvarko per elektroninio pristatymo sistemą e.pristatymas gautus elektroninius dokumentus ir per šią sistemą siunčia elektroninius dokumentus;
5.9. įformina dokumentų išsiuntimą korespondentams registruotu ir paprastu paštu;
5.10. pagal kompetenciją rengia teisės aktų, reglamentuojančių dokumentų valdymą, saugojimą ir asmenų aptarnavimą, projektus;
5.11. teikia informaciją darbuotojams dokumentų rengimo, tvarkymo, apskaitos, perdavimo valstybės archyvams bei saugojimo klausimais;
5.12. vadovaudamasis teisės aktais, reglamentuojančiais dokumentų valdymą, saugojimą, naudojimą, archyvavimą, koordinuoja ir organizuoja Centro dokumentų perdavimo archyvams procesą, esant poreikiui, tvarko Centro archyvą;
5.13. atliekamų funkcijų ir kompetencijos ribose suteikia informaciją Centro darbuotojams ir lankytojams;
5.14. kiekvienais metais teisės aktų nustatytais terminais rengia Centro dokumentacijos planą, kontroliuoja dokumentacijos plano taikymą formuojant bylas struktūriniuose padaliniuose ir DBSIS, teikia metodinę pagalbą darbuotojams dokumentacijos plano sudarymo ir dokumentų bylų formavimo ir saugojimo klausimais;
5.15. pagal kompetenciją formuoja susirašinėjimo bylas ir rengia jas archyviniam saugojimui;
5.16. priima saugoti Centro nuolat bei ilgai saugomus dokumentus, organizuoja tolesnį jų naudojimą;
5.17. prižiūri, kaip Centre laikomasi dokumentų rengimo, įforminimo ir archyvavimo reikalavimų ir informuoja apie pažeidimus Skyriaus vedėją bei Centro direktorių;
5.18. savo kompetencijos ribose teikia informaciją apie gautus ar siųstus raštus, archyve suranda reikiamus dokumentus Centro darbuotojams;
5.19. remdamasis savo kompetencija, rengia ir tvarko Centro raštų, pažymų, vidinės komunikacijos pranešimų projektus;
5.20. pavaduoja administratorių-personalo specialistą jo nedarbingumo, atostogų ar kitu teisėto nebuvimo darbe metu; 
5.21. vykdo kitus Skyriaus vedėjo ir Centro direktoriaus, su Skyriaus veikla susijusius, nenuolatinio pobūdžio pavedimus.