Pareigų aprašymas

ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Administravimo skyriaus (toliau – Skyrius) specialistas  yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį. Pareigybės grupė - specialistai.
2. Pareigybės lygis – A2. 
3. Skyriaus specialistas yra tiesiogiai pavaldus Kultūros infrastruktūros centro (toliau – Centras) Administravimo skyriaus vedėjui.            
        
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS 
EINANČIAM DARBUOTOJUI

4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
4.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija:
4.1.1. studijų kryptis – socialiniai mokslai;
4.2. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai profesinės darbo patirties;
4.3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reguliuojančiais Centro veiklą ir viešąjį administravimą, taip pat – su Lietuvos Respublikos teisės aktais, reguliuojančiais viešojo sektoriaus subjektų vidaus kontrolės įgyvendinimą;
4.4.  išmanyti teisės aktus, reguliuojančius vidaus kontrolės įgyvendinimą, turto valdymą bei vidaus kontrolę;
4.5. gebėti valdyti, kaupti, analizuoti ir sisteminti informaciją, rengti išvadas ir priimti sprendimus;
4.6. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą;
4.7. gebėti dirbti su kompiuterinėmis programomis;
4.8. privalumas – turėti patirties vidaus kontrolės politikos įgyvendinime, rizikų nustatyme ir valdyme.

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
5.1. dalyvauja, prižiūri vidaus kontrolės įgyvendinimą ir jos atitiktį Centro direktoriaus nustatytai vidaus kontrolės politikai; 
5.2. dalyvauja rizikų valdymo procesų tobulinime, renka, analizuoja ir sistemina duomenis apie rizikas ir jų valdymą;
5.3. dalyvauja kokybės vadybos procesų valdyme ir optimizavime, siekiant mažinti administracinę naštą; 
5.4. atlieka nuolatinę teisės aktų, reglamentuojančių vidaus kontrolės įgyvendinimą, stebėseną;
5.5. atlieka vidinių teisės aktų, susijusių su vidaus kontrolės įgyvendinimu, stebėseną ir, esant poreikiui, rengia jų pakeitimus;
5.6. suderinus su Skyriaus vedėju, dalyvauja kitų su Skyriaus veikla susijusių dokumentų rengime arba prireikus savarankiškai rengia su Skyriaus veikla susijusius dokumentus
5.7. dalyvauja Skyriaus veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojime arba prireikus apdoroja Skyriaus veiklai vykdyti aktualią informaciją;
5.8. konsultuoja su atliekamomis funkcijomis susijusiais klausimais Centro darbuotojus ar kitus suinteresuotus asmenis;
5.9. rengia ir teikia pasiūlymus su Skyriaus veikla susijusiais klausimais Skyriaus vedėjui;
5.10.  dalyvauja Centro direktoriaus sudarytų komisijų ir/ar darbo grupių darbe;
5.11. inicijuoja vidinių teisės aktų, susijusių su Skyriaus veikla, pakeitimus Centro tinklapyje;
5.12. inicijuoja ir organizuoja įvairių metodikų, susijusių su Centro veikla, parengimą bei jų tobulinimą;
5.13. dalyvauja organizuojant Centro veiklos rodiklių stebėseną, vertina rizikas ir teikia siūlymus dėl šių rodiklių stebėsenos tobulinimo;
5.14. vykdo kitus direktoriaus, direktoriaus pavaduotojo ir Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio su Centro veikla susijusius pavedimus.