Pareigų aprašymas

ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS NEKILNOJAMOJO TURTO VALDYMO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS


I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Administravimo skyriaus (toliau – Skyrius) Nekilnojamojo turto valdymo specialistas yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, ir pareigybė priskirta specialistų grupei.
2. Pareigybės lygis – A2.
3. Nekilnojamojo turto valdymo specialistas yra tiesiogiai pavaldus Skyriaus vedėjui.


II SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
 
4. Šias pareigas einantis darbuotojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
4.1. išsilavinimas - aukštasis universitetinis išsilavinimas su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštasis koleginis išsilavinimas su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu:
4.1.1. studijų kryptis – socialiniai mokslai arba
4.1.2. studijų kryptis – inžineriniai mokslai;
4.2. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metų pastatų ir/ar įrenginių priežiūros, statybos srityje; 
4.3. išmanyti ir mokėti taikyti prtaktikoje Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius pastatų naudojimo -priežiūrą, darbų, sveikatos, civilinę ir priešgaisrinę saugą, viešųjų pirkimų organizavimą, biudžetinių įstaigų turto įsigijimo tvarką, apskaitą, nekilnojamojo ir kito turto remonto ir priežiūros taisykles;
4.4. sugebėti įžvelgti problemas, susijusias su atliekamomis funkcijomis, jas įvertinti, siūlyti problemų sprendimo būdus;
4.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
4.7. mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti protokolus ir ataskaitas;
4.8. išmanyti bendruosius dokumentų rengimo, apskaitos  ir saugojimo reikalavimus;
4.9. gebėti savarankiškai rinktis darbo metodus, planuoti ir organizuoti savo darbą;
4.10. turėti kompiuterinio raštingumo įgūdžių (mokėti dirbti Microsoft Office ar kitu jį atitinkančiu programiniu paketu, naudotis elektroninių ryšių paslaugomis, tinklais ir su jais susijusiomis informacijos kaupimo priemonėmis);
4.11. B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.


III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
5.1. organizuoja ir užtikrina tinkamą Centro balanse (įskaitant ir nebalansines sąskaitas) esančių pastatų, statinių, patalpų, šilumos, vandentiekio ir vėdinimo ūkio, priešgaisrinės ir apsauginės signalizacijos, ryšio priemonių, inžinerinių tinklų sistemų ir įrengimų bei kitų materialinių vertybių, reikalingų pastatų, statinių, patalpų eksploatavimui,  (toliau – Turto) naudojimą, priežiūrą ir remontą;
5.2. organizuoja Centro veiklai reikiamo turto nuomą, perėmimą, perdavimą, registravimą Nekilnojamojo turto registre, Centro valdomo turto nuomos ar perdavimo kitais pagrindais procedūras;
5.3. nuolat stebi pastatų, statinių, patalpų bei inžinerinių įrengimų bei tinklų techninę būklę,  vykdant periodines, sezonines ir neeilines apžiūras;
5.4. organizuoja Centro elektros, šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo, apsaugos ir priešgaisrinės signalizacijos inžinerinių sistemų priežiūrą;
5.5. rūpinasi patalpų priežiūra, esant būtinumui, suderinus su Turto banku planuoja ir organizuoja patalpų remontą, užsako remonto projektus, kontroliuoja jų vykdymą;
5.6. dalyvauja atliekant jam patikėto Turto inventorizacijoje, patikrinimuose teikia siūlymus dėl Turto naudojimo  tinkamumo Centro veikloje;
5.7. organizuoja ir kontroliuoja Turto apsaugos vykdymą;
5.8. tvarko jam patikėto Turto  apskaitą, rengia ir teikia ataskaitas apie šio Turto judėjimą ir likučius, kurie reikalingi turto ataskaitų parengimui Valstybės turto informacinėje paieškos sistemoje (VTIPS);
5.9. Centro direktoriui pavedus vykdo mažos vertės viešuosius pirkimus, susijusius su 
Centro administracijos techniniu aptarnavimu ir užtikrina vykdomų viešųjų pirkimų procedūrų teisingumą ir teisėtumą.
5.10. organizuoja ir kontroliuoja Centro patalpų valymą ir tvarkymą;
5.11. Centro vadovų pavedimu vairuoja Centrui priklausančius tarnybinius automobilius;
5.12. teikia duomenis, susijusius su atliekamomis funkcijomis, metinėms Centro veiklos ataskaitoms;
5.13. registruoja, tvarko savo veiklos dokumentus, užtikrina tinkamą dokumentų saugojimą, naikinimą ir perdavimą į Centro archyvą; 
5.14. rengia Centro direktoriaus įsakymų projektus, susijusius su vykdomomis funkcijomis;
5.15. dalyvauja Centro Kokybės vadybos sistemos kūrimo procese ir teikia siūlymus, susijusius su atliekamomis funkcijomis; 
5.16. su Skyriaus vedėju suderintu laiku dalyvauja kvalifikacijos kėlimo mokymuose, susijusiuose seminaruose bei viešuose renginiuose, kurie reikalingi priskirtų funkcijų vykdymui;
5.17. konsultuoja Centro darbuotojus ir/ar kitus suinteresuotus asmenis klausimais, susijusiais su vykdomomis funkcijomis ir bendriniais Skyriaus veiklos klausimais;
5.18. darbuotojui nesant darbe dėl ligos, kasmetinių atostogų ir/ar kitų svarbių priežasčių numatytų Lietuvos Respublikos teisės aktuose, jį pavaduotoja kitas Skyriaus vedėjo paskirtas darbuotojas; 
5.19. vykdo kitus Centro direktoriaus, direktoriaus pavaduotojo ir/ar  Skyriaus  vedėjo pavedimus,  susijusius su šiuo pareigybės aprašymu ir Skyriaus funkcijomis;
5.20. Skyriaus vedėjui įgaliojus vykdo ūkvedžio kontroliuojamas užduotis ar funkcijas;
5.21. už pavestų funkcijų netinkamą vykdymą nekilnojamojo turto priežiūros specialistas  atsako Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka;
5.22. drausmines nuobaudas, skatinimus ir apdovanojimus Lietuvos Respublikos darbo kodekso nustatyta tvarka skiria Centro direktorius Skyriaus vedėjo teikimu.